OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bredda och öka försäljningen i ett tillväxtbolag för att stödja den digitala transformering som sker inom vårdsektorn?
Med visionen att arbeta för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg arbetar Acceptus för att erbjuda behovsstyrt ledningsstöd och digitala tjänster.
Acceptus vill bidra till att utveckla vården inom det digitala – bolaget är på en framtidsresa och utökar nu med en helt ny roll som försäljningsansvarig för våra digitala tjänster. Vi söker dig som vill anta utmaningen att forma rollen för ökad försäljning till vårdsektorn – Acceptus gör skillnad!
Om tjänsten
Som försäljningsansvarig till områdena TakeCare och digitala tjänster utvecklar man försäljningen i ett företag i tillväxtfas som bistår kundens utveckling in i den digitala framtiden.
Acceptus fokuserar på service och kontinuerlig utveckling av sina tjänster inom e-hälsa och digitalisering till kunder inom hälsa, vård och omsorg. Detta är en ny roll i företaget, så det finns goda möjligheter att vara med och bygga upp och forma denna roll som också är en viktig nyckel i företagets utveckling.
I rollen som försäljningsansvarig ingår du i ledningsgruppen, du arbetar i nära samarbete med de team som ansvarar för införande och implementering samt systemförvaltning av digitala tjänster och vårdinformationssystem.
I området systemförvaltning och digitala tjänster ingår system som NÄRA – digitalt vårdmöte och e-brev, samt vårdinformationssystemet TakeCare för kunderna inom Region Stockholm. Acceptus har i Region Stockholm en upparbetad omsättning men det finns stor potential till ökade volymer med framtida bearbetning. Företagskulturen kännetecknas av innovation och hög utvecklingstakt i syfte att stödja digital transformering i vården.
Vem är du?
Vi söker dig som är affärsmässig, målstyrd och säljdriven person som är van att bygga långsiktiga kundrelationer och med en förmåga att strukturera information och segmentera marknaden för att bli effektiv i din kundbearbetning.
Som försäljningsansvarig på Acceptus ser vi att du har tidigare erfarenhet av systemförsäljning, SaaS samt av komplex lösningsförsäljning. Meriterande är om du har erfarenhet av försäljning av vårdbaserade system och erfarenhet av att arbeta med konsulttjänster inom offentlig sektor.
Vidare har du grundläggande teknisk systemförståelse samt kunskap om LoU och ramavtal. Du är högskoleutbildad eller har för rollen relevant utbildning – självklart brinner du för digitalisering inom vården och vill vara med på Acceptus framtidsresa.
Om verksamheten
Acceptus, företaget som fokuserar på behovsstyrt ledningsstöd och digitala tjänster för organisationer inom hälsa, vård och omsorg är väl etablerade på marknaden sedan 20 år och har en stark kundbas i region Stockholm. Acceptus är ett konsultföretag som erbjuder tjänster inom interim management och tjänster inom e-hälsa och digitalisering. Kunderna är verksamma inom offentlig såväl som privat vård. Läs mer om företaget på www.acceptus.se.
Denna rekrytering utförs av Poolia Executive Search AB, Poolia-koncernens verksamhet för rekrytering av högre chefer och styrelser.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Kredell Isaxon
070-797 77 78
Andrea Bergkvist
073-944 50 75
Ola Nilsson
0708-928 911
Maria Eriksson
073 944 5095
Karl Engström
0720781867
Lena Kredell Isaxon
Maria Eriksson
Rickard Thorgren
Maria Eriksson
+46 73 944 50 95
Jonatan Svensson
+46 72 074 20 43