OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Malmö City söker för sin uthyrningsverksamhet en Försäljningsassistent, med start omgående för uppdrag hos kund.Du som söker tjänsten: har en ekonomisk bakgrund, gärna med erfarenhet av försäkringar kan Officepaketet, då mycket av arbetet sker i Excel är ambitiös är noggrann har lätt för att lära (kort introduktionstid) är organiserad håller en hög servicegrad" har förståelse för hög arbetsbelastning under perioder, dvs är stresstålig Tjänsten innebär att du jobbar med: telefonen och datorn (PC) som arbetsredskap support till säljarna av tjänstepensionsförsäkringar att förbereda för säljarna med diverse administration pensionssammanställningar till kunder att ta fram offerter mycket kund- och försäkringsbolagskontakter Tillträde och tidsramar Du kommer att erbjudas en anställning inom vår uthyrningsverksamhet.Då kunden är i behov av snabb hjälp och vi arbetar med löpande urval ber vi dig ansöka tjänsten snarast, dock senast den 9 mars. För mer information/ansökningar: Du kommer att erbjudas en anställning inom vår uthyrningsverksamhet.Då kunden är i behov av snabb hjälp och vi arbetar med löpande urval ber vi dig ansöka tjänsten snarast.<i>Koncernen Adecco SA är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med ca 6 600 kontor i ca 70 länder spridda över hela världen, se www.adecco.com.Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange, på NYSE och på Euronet Premier Marche.År 2005 uppnådde koncernen en omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige finns Adecco Sweden AB med ca 50 kontor spridda över hela landet från Luleå i norr till Malmö i söder.Omsättningen år 2005 uppgick till ca 1,46 miljarder SEK.Våra Verksamhetsområden i Sverige är Recruitment, Staffing Services, Outsourcing samt Human Capital Solutions.</i>