OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi en försäljningsassistent med placering i Malmö. Företaget är rikstäckande med verksamt inom återvinningsbranschen och erbjuder hållbara helhetslösningar för effektiv återvinning. De arbetar med 360° återvinning och erbjuder lösningar från analys, optimering, insamling till materialförädling, återkoppling och statistik.
Företaget behöver personalförstärkning då de ska genomgå en större omstrukturering av deras affärssystem. Tjänsten är ett vikariat på heltid som beräknas vara året ut.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i kundservice som idag är ett team på 9 personer. Huvudsakliga arbetesuppgifter är att besvara, handlägga och registrera inkommande samtal och mail från företagets kunder. Hantering av reklamationer och avvikelser, registervård, registrera ordrar och återkoppla på kundfrågor. Kundservice och kundhantering är en stor del i arbetet. Mycket samarbete sker med övriga avdelningar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är administrativt kompetent och mycket serviceorienterad i alla lägen. Du som sökande har arbetat med snarliknande arbetsuppgifter tidigare och har mångårig vana av kundmöte i telefon och på mail. För att klara av tjänsten ser vi att du ha någon typ av affärssystemsvana. (Företaget använder sig bland annat av M3 (Movex), CRM-system, Raindance, Outlook etc.) Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person har du stor känsla för service, är lättsam och utåtriktad, hjälpsam, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du talar och skriver utmärkt svenska och vi ser det som meriterande om du har goda kunskaper inom det danska språket.
Ansökan
Intervjuer sker löpande och vid eventuella frågor är ni välkomna att kontakta Michaela Persson på 0723-664699. Vi tar emot ansökningar på mp@pikepersonal.se
Tillträde omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Michaela Persson
0723664699
Ida-Maria Karlsson
0707209885