OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker nu för kunds räkning en försäljningsassistent/säljkoordinator. Företaget tillhandahåller kunskap om de senaste teknologierna och produkterna inom trådlös kommunikation. De har ett stort utbud av produkter och hjälper kunder att hitta lösningar som leder till nya möjligheter! Företaget är en del av en större koncern och har knappt 10 medarbetare. Lokalerna är belägna i centrala Sundbyberg. Arbetsuppgifter: Som försäljningsassistent kommer du att fungera som en koordinator med flera olika arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att fungera som stöd till utesäljare och inköp genom att stämma av med kunder, kontrollera fakturor och sköta leveransbevakning. Beroende på vilken omfattning du kommer att arbeta så kan det även bli mer ekonomiska uppgifter som kund och leverantör reskontra. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav är att du har någon typ av administrativ erfarenhet och har bra svenska och engelska. Meriterande är erfarenhet av arbete på ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du är minst gymnasieekonom. Eftersom koncernen har verksamhet i Kina och Taiwan så är relevanta språkkunskaper ett plus. Som person är du glad positiv och initiativtagande. Du är flexibel och gillar att hitta lösningar på problem! Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl