Försäljningschef till Office

Arbetsbeskrivning

Försäljningschef till Office Office är en rikstäckande kedja och finns idag på ett 40-tal orter i Sverige. Från Kiruna i norr till Malmö i söder och omsätter mer än 600 miljoner och har ca 350 anställda. Detta gör Office till en av Sveriges största kedjor inom tjänster och produkter för dokumenthantering. Affärsiden är att leverera dokumenthantering som ska förbättra kundernas effektivitet och lönsamhet. Samtliga lokalkontor i kedjan har det stora företagets resurser beträffande inköp, utbildning, erfarenhets- och kunskapsutbyte, rikstäckande service och marknadskommunikation men samtidigt den lilla organisationens närhet till kunden. Varje enhet i Officekedjan är ett medlemsföretag och drivs av egna företagare. Detta kombinerar på ett unikt sätt det stora företagets kapacitet och det lilla företagets snabba anpassningsförmåga till marknadens skiftande behov. Och vi tar fullt ansvar hela vägen, från analys till förstudier, till projektledning, installation, utbildning och service. Arbetsuppgifter Som försäljningschef får du ett stimulerande och ansvarsfullt arbete. Du kommer att leda och fördela arbetet för kontorets säljare. Du kommer att ha ett stort ansvar för att lägga upp strategin för att öka försäljningen. Du kommer även ges utrymme för att själv på eget distrikt ansvara för bearbetning av både nya och befintliga kunder med tjänster och lösningar inom dokumenthantering. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som både har några års erfarenhet av uppsökande försäljning samt ledarskap. Vi har inte några akademiska krav men söker dig som har motivationen, känslan och drivet. Arbetet är självständigt och du måste vara beredd på att ta ett stort ansvar. Vi värdesätter även teamkänsla då du är en kugge i laget för att lyckas. Är du utåtriktad och ser detta som en utmaning kan det vara just dig vi söker.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024