Försäljningskoordinator till Eskilstuna

Försäljningskoordinator till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som försäljningskoordinator har du en viktig roll för återförsäljare till vår kund i Eskilstuna. Du kommer att vara den som är ansvarig när det gäller reservdelar och logistikfrågor. Du kommer stötta och hjälpa till att lösa återförsäljarnas utmaningar.


Få möjligheten att hjälpa till och stötta återförsäljare internationellt på ett stort multinationellt företag i Eskilstuna!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Stötta din region samt internationella återförsäljare genom att hjälpa till med dagliga beställningar av reservdelar och logistikfrågor.
Hantera orderprocesser och system som behövs
Du kommer hantera beställningar av befintliga kunder i samarbete med andra team internt.
Säkra och utveckla tvärfunktionella processer med globala funktioner och samarbeten i hela leveranskedjan.
Säkra återförsäljarens kompetens i orderhanteringsprocessen och beställningssystem. Samt utföra utbildning för återförsäljare.

Aktivt stödja kontinuerliga förbättringsaktiviteter inom organisationen såväl hos återförsäljarna. 

Arbetstider
Uppdraget är på heltid, arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00. Enstaka resor kan förekomma.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av:


Högskoleexamen inom logistik, eller annat relevant område.
Flytande Engelska i tal och skrift
Förmåga att kommunicera på franska i både tal och skrift
Logitistikerfarenhet
Kunskap av stödverktyg såsom: Excel, Power BI, Qlick view. 

Meriterande: 


Bygga nätverk i en mångkulturell miljö
Erfarenhet från internationell kundsupport.
Ytterligare ett språk är en fördel

Som person är du en effektiv lagspelare som tar ansvar och får saker och ting att hända. Du är analytisk person som är nyfiken på att ta dig an nya uppgifter och olika utmaningar. Du är en person som känner sig bekväm med att hantera många parallella aktiviteter under tidspress och tycker om att lösa problem för våra kunder. Vi tror att ständiga förbättringar ligger i din natur; du värdesätter kvalitet, låter dig inspireras och har en ”to-do”-inställning. Du tror på samarbete och interaktion mellan team och roller.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emma Bergvall, emma.bergvall@randstad.se. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024