Försäljningssupport

Arbetsbeskrivning

Försäljningssupport inom marknadsenheten handhar SLs biljettintäkter, som uppgår till mer än 4 miljarder kronor per år.SL har idag ca 800 försäljningsställen och 1200 skolor samt ca 3000 företag runt om i länet.Som ett led att uppnå en effektivare försäljning och intäktssäkring har SL upphandlat ett nytt försäljningssystem som skall uppfylla dagens och morgondagens förväntningar och krav.Dagens biljetter byts ut mot elektroniska kort, SL access. Arbetsuppgifter I det löpande arbetet ingår att förse våra försäljningsställen med rätt volym av biljetter, ansvara för att intäkterna är rätt redovisade samt orderregistrering och krediteringar.Arbetet innebär daglig telefonkontakt med försäljningsombud angående frågor om försäljningsredovisning, lageravstämning, extraleveranser av biljetter samt andra frågor som uppkommer.I arbetet ingår också kontroll och inventeringsarbete på försäljningsställen, samt avstämningar mot vårt ekonomisystem och att vara med att lägga rutiner för nya försäljningskanaler.Din bakgrund Vi söker dig med 5 års arbetslivserfarenhet, varav minst 3 år med kundservice och data/systemarbete.Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystem.Du har intresse för service, och är flexibel och initiativtagande när nya situationer eller problem uppkommer.Vi värdesätter att du delar SLs värderingar - Samverkan, Ansvar, Förtroende och Engagemang, vilka ska bidra till en kultur som starkt stöttar våra mål och som bidrar till en positiv anda i det dagliga arbetet. Märk din ansökan med Visstid Försäljningssupport.

Sammanfattning

Besöksadress

Lindhagensgatan 100
None

Postadress

Lindhagensgatan 100
Stockholm, 10573

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010