OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en skicklig och noggrann administratör som är intresserad av att arbeta i forskningsmiljö? Vi söker efter dig som förstår vikten av god struktur, ordning och pålitlighet. Om en arbetsomfattning på 50% fungerar fint in i ditt livspussel så tycker vi att du ska läsa vidare!
Om tjänsten
För vår kunds räkning söker vi på Perido efter en administratör som vill arbeta som forskningsassistent på myndighet. Vår kund är ett medicinskt centrum med högt internationellt anseende vars arbete omfattar forskning, vård och utbildning. Arbetet sker på plats på kontoret i Solna och i samband med uppdragsstart får du utbildning samt tillgång till interna data och system.
Dina arbetsuppgifter
Som forskningsassistent kommer du att arbeta med ett brett spann av administrativa uppgifter:
Sköta administrativa rutiner, planera och samordna studie.
Assistera läkare med dagliga administrativa uppgifter såsom kopiering, sortering och posthantering.
Skapa kalenderbokningar av personal och forskningspersoner (patienter).
Efter att du slutfört utbildning och genomgången kurs i ”God forskningssed" (GCP) får du även uppgifter som innebär tillgång till patient och forskningsdata och får kontakta potentiella forskningspersoner (patienter) för kort information om studien.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är pålitlig, ansvarsfull och har god arbetsmoral. Du är lojal och har ett positivt förhållningssätt till allt du tar dig an. Dina arbetsuppgifter utförs med god struktur och noggrannhet och du är mån om att ge den bästa servicen såväl till dina kollegor som externa kontakter. Med god prioriteringsförmåga kan du bedöma vad som behöver göras först och du ser alltid till att det du levererar håller god kvalité. Det är viktigt att kunna lära sig nya system och arbetssätt snabbt och att kunna stötta upp där det behövs – som konsult arbetar man alltid prestigelöst. Vi vet att rätt person tycker att kontakten med nya människor är intressant och motiverande, och känner sig bekväm med det engelska språket.
Om du känner att detta kan vara något för dig så vill vi gärna veta mer, skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Arbetslivserfarenhet från liknande arbete inom administration eller reception
Goda kunskaper i MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Deltid 50%, konsultuppdrag minst 3 månader upp till 5 månader. Tillträde 31 januari 2022.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32876 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Peridokonsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.