Första linjens supporttekniker till Östersund

Första linjens supporttekniker till Östersund

Arbetsbeskrivning

Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT teknik. Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom helpdesk/servicedesk sedan innan. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Du är engagerad, entusiastisk, glad och mycket serviceinriktad.

Vi söker för kunds räkning en 1st line supporttekniker till Östersund. I korthet innebär uppdraget att du kommer att arbeta med IT support via telefon.

Några typiska områden du som supporttekniker kommer att arbeta med: 
Hjälpa till med hård- och mjukvarufrågor
Windows operativsystem 
Office365 
Office paketet 
Citrix 
Active Directory
Network
Exchange
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund
Det är mycket meriterande om du har praktisk erfarenhet från teknisk support sedan tidigare. Vi söker en person som är intresserad av datorer, skrivare och annan teknisk utrustning samt är service minded.

Men kanske mer intressant är att prata om hur du är som person: Har generell IT kunskap och intresse
Har praktisk erfarenhet av att hantera IT-relaterade problem
Kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska
Självgående
Service minded
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef. Vi tillämpar provanställning de första 6 månader och därefter finns goda chanser till en tillsvidare anställning vid bra utfört arbete. 

Hör av dig till oss om du vill veta mer!
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer. Därför, om tjänsten känns intressant, tveka inte att skicka in din ansökan! Vänligen observera att vi inte hanterar några ansökningar per e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryterare Nicolás Westrup, nicolas.westrup@barona.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024