OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt huvudkontor i centrala Göteborg söker vi Dig med glatt humör och administrativ ådra. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ta emot inkommande samtal från kunder som står i begrepp att sälja sin bostad. Vi vill uppmärksamma på att det handlar om varma kundkort som alla önskat bli återkopplade. Din uppgift blir att informera om Hemverkets mäklartjänst, boka uppstartsmöten samt tipsa kunder om viktiga sidotjänster så som annonsering på Hemnet, besiktning och styling.
Du kommer dagligen ha kontakt med kunder över hela landet och för att trivas är det viktigt att du älskar att prata med nya människor samtidigt som du är förtroendeingivande och har koll på din administration. Du kommer att arbeta nära vår operativa chef som blir ditt närmsta stöd på säljavdelningen. Vid sidan av dina ordinarie arbetsuppgifter assisterar du denne samt vårt mäklarteam med diverse arbetsuppgifter.
Vi tror att du är en tävlingsmänniska som på tidigare arbetsplatser utmärkt dig för ditt kundbemötande och merförsäljning. Vi har goda erfarenheter av rekryteringar från service, restaurang och handel. Är du kanske idag mäklarassistenten som vill arbeta mer med kundkontakten eller butikschefen som vill gå vidare i karriären kan detta vara den perfekta utmaningen för dig.
Hos Hemverket tar vi vara på kompetens och för rätt person finns det stora möjligheter att växa med oss. För att trivas är det viktigt att du uppskattar att arbeta mot såväl egna som bolagets mål. Vi är ett härligt gäng med högt till tak. Merparten av våra anställda har varit inom bolaget flera år och vi befinner oss på en spännande resa att förändra mäklarbranschen. Då vår bransch är säsongsbetonad är det viktigt att alla drar sitt strå till stacken och ställer upp för sina kollegor.
Vi ser fram emot din ansökan snarast då rekrytering kommer att ske omgående då tidigare anställd avancerat till högre position inom vårt dotterbolag.
#jobbjustnu