OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en utvecklingsresa? Har du tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen? Är du lösningsorienterad med ett strukturerat arbetssätt?
Om tjänsten
Som förvaltare på Jefast AB ansvarar du för att driva och utveckla fastighetsportföljen tillsammans med ditt team. Du har ett helhetsansvar för budget i fastigheterna samt personalansvar. Detta innebär att upprätta, följa och styra beslut efter budget, hitta optimerings- och utvecklingsmöjligheter samt upprätta underlag för att genomföra beslut om investeringar och andra åtgärder. Det innebär också att driva, leda och utveckla personalen till att trivas på jobbet. De ska känna sig trygg i sin roll och kunna leverera önskat resultat. Du upprättar och ingår samarbetsavtal, förstår och följer kommersiella hyresavtal samt hanterar och säkerställa att samtliga myndighetskrav i fastigheterna uppföljs. I arbetet har du daglig kontakt med hyresgäster och underentreprenörer för felavhjälpande samt övriga investeringar och utvecklingsprojekt. Du rapporterar till VD.
Om dig
Jefast söker dig som har erfarenhet från fastighetsbranschen och har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person är du lösningsorienterad och vågar testa nya idéer och lösningar. Vi tror att du gillar att vara i en miljö där det händer mycket och tempot är högt, och därmed är trygg med att ta snabba beslut.
Du trivs med att ta ansvar för dina uppgifter där du genom noggrannhet och struktur hanterar dessa på bästa sätt. Du planerar och hanterar händelser genom kommunikation, med ett lösningsorienterat mindset och god initiativförmåga. För att lyckas i rollen behöver du ha goda datakunskaper för att på ett strukturerat sätt dokumentera och arbeta framåt samt tillse att rätt information och underlag finns.
I tjänsten som Förvaltare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Driva och utveckla fastighetsportföljen tillsammans med sitt team.
• Budgetansvar.
• Personalansvar och aktivt arbeta för en god arbetsmiljö.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen.
• Förvaltarkompetens.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Goda kunskaper inom Officepaketet.
Meriterande:
• Erfarenhet från andra branscher.
• Teknisk kompetens.
• Kunskap i systemet Vitec.
I rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning, alternativt liknande kunskaper så som fastighetsteknisk erfarenhet. Vi kommer även att fokusera på personligheten för att skapa den rätta matchningen mellan kandidat och Jefast.
Om Jefast AB
Jefast AB är ett fastighetsbolag med fokus på Helsingborg med omnejd. De är ett familjeföretag som grundades 1977 och har sedan dess erbjudit attraktiva bostäder och lokaler i Nordvästra Skåne. Jefast lägger stor vikt på att vara personliga och hitta lösningar där inte andra gör det. De har för närvarande sju anställda.
Om ansökan
Jefast har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco, frågor och funderingar besvaras av Adecco. Tjänsten ämnas att tillsättas omgående och start sker enligt överenskommelse. Rekryteringsarbetet sker löpande så se till att skicka in din ansökan omgående. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vänligen bifoga CV samt personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Sista ansökningsdag är den 10:e Juli.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: David Berg på David.Berg@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Förvaltare, Förvaltarkompetens, Fastighetsförvaltare, Fastighet, Budget, Personalansvar, Helsingborg
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147