OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en erfaren förvaltare till konsultuppdrag i Norrköping! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå i 6 månader med start per omgående!
Om tjänsten
Du kommer ingå i ett team bestående av områdeschef, förvaltare, förvaltningskoordinator, uthyrare, fastighetstekniker och miljövärdar.
Som förvaltare ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt och ekonomiskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår kunds förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning
- Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete
- Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt
- Kontakt med hyresgäster
- Besiktning av lägenheter
- Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området
- Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system
Din profil
Vi ser att du minst har fler årserfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter, och gärna erfarenhet av att ha arbetat i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare eller liknande i fastighetsbranschen och är van med hyresgästkontakter.
Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är B-körkort ett krav för denna tjänst.
Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att prioritera. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete.
Övrig information
- Start: Omgående
- Placering: Norrköping
- Omfattning: Heltid
- Period: 6 månader
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Bakgrundskontroll och referenstagning på slutkandidater är en del av rekryteringsprocessen.
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00
Varmt välkommen med din ansökan!