Förvaltnings- och hyresadministratör till framtidsbolag i City

Förvaltnings- och hyresadministratör till framtidsbolag i City

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjligheten att komma in på ett företag i snabbtillväxt, där du som medarbetare verkligen får vara delaktig och påverka!

Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig!)
Plats: Centrala Stockholm

Vår kund

Företaget är i stark tillväxt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens, gemenskap och eget ansvarstagande. Här finner du en miljö som är uppmuntrar utveckling och där du som är driven har möjlighet att snabbt avancera i karriären.

Din profil

Vi söker dig med minst 1 års relevant yrkeserfarenhet. Du kan exempelvis ha jobbat som hyresadministratör eller liknande. Det allra viktigaste är att är driven och trivs med eget ansvar samt motiveras av att ha nöjda kunder och glada kollegor. Du vill komma till miljö som är uppskattande och där du får förutsättning att utvecklas.

Du är driven och samtidigt prestigelös - du tar gärna hjälp av dina kollegor. Du är nyfiken och har ett intresse för fastighetsbranschen. I rollen kommer du ta emot och registrera nya föreningar tillsammans med ekonomisk förvaltare. Vara rådgivande partner boende, mäklare, banker, via telefon, mejl och chatt. Du kommer även att starta upp nya kunder administrativt och tillsammans med ekonomisk förvaltare

Skallkrav

- Minst 1 års relevant yrkeserfarenhet (exempelvis hyresadministratör eller ekonomiassistent)
- Driven, framåt - vill göra karriär!




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024