Förvaltningsadministratör till Brf-förvaltare i Stockholm

Förvaltningsadministratör till Brf-förvaltare i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att hitta en Förvaltningsadministratör till vår omtyckta kund i Stockholm!

Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig!)
Längd: 6 månader (med stora möjligheter till förlängning eller överrekrytering!)

Vår kund

Företaget är väletablerad och omtyckt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens kombinerat med mjuka värden, det är väldigt sällan en kund eller medarbetare väljer att lämna. Här finner du en miljö som är uppskattande, human och generös. Vår kund förstår värdet av att arbeta flexibelt och ser det som en livskvalitéhöjare. Förvaltningsadministratör har en genomtänkt arbetsbelastning beroende på storlek och arbetsbörda, så du känna dig nöjd vid arbetsdagens slut. Du kommer även få en gedigen upplärning den första tiden.

Din profil

Vi söker dig med 1 års relevant yrkeserfarenhet. Du kan exempelvis ha jobbat som hyresadministratör eller liknande. Det viktiga är att du har någon ekonomisk bakgrund samt motiveras av att ha nöjda kunder och glada kollegor. Du vill komma till miljö som är uppskattande och där du får förutsättning att utvecklas.

Som person är du pedagogisk, tycker om att vara "spindeln i nätet" och när du får en fråga så avsätter du tiden att verkligen förklara, vilket gör att effektiviteten finns hos hela teamet. Du är prestigelös och transparent med din kompetensnivå - du tar gärna hjälp av dina kollegor. Du är nyfiken och har ett intresse för fastighetsbranschen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrering av överlåtelser, andrahandsuthyrningar, upplåtelser, hyresavtal
lokaler, förråd, bilplatser etc)
- Köhantering och kontraktsskrivning för bilplatser och förråd.
- Debitering av avgifter/hyror.
- Upprättande av kontrolluppgifter, KU55
- Ta emot och registrera nya föreningar tillsammans med ekonomisk förvaltare.
- Rådgivning till boende, mäklare, banker, via telefon, mejl och chatt.
- Starta upp nya kunder administrativt och tillsammans med ekonomisk förvaltare
- Avvikelsehantering, kvalitetskontroller




Skallkrav

- 1 års relevant yrkeserfarenhet (exempelvis hyresadministratör eller ekonomiassistent)

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 augusti 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024