OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du fallenhet för administration och en känsla för att ge kunder absolut bästa service? Då kan det vara dig vi söker! Just nu söker SBC efter sin nästa kollega i tjänsten som förvaltningsadministratör. SBC är en helhetspartner för förvaltningstjänster och bostadsrätter. Här blir du en viktig del av ett trevligt team som tillsammans ser till att skapa ökad livskvalitet, hållbar ekonomi och smarta lösningar för sina kunder. Ansök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
I rollen som förvaltningsadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att sköta bostadsrättsföreningarnas lägenhetsförteckning vilket innebär administrering av överlåtelser, pantsättningshandlingar och andrahandsuthyrningar. I det dagliga arbetet ingår kontakt med boende och styrelsemedlemmar både via mail och telefon. Vi söker därmed dig som har administrativ fallenhet samt är relationsskapande och vill leverera bästa service till kunderna!
Tjänsten är aktuell omgående och löper fram till årsskiftet med god chans till förlängning.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos SBC. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Utöver vad som nämnts ovan inkluderar tjänsten även arbetsuppgifter som:
* Avisering och debitering av avgifter/hyror
* Reskontrahantering
* Kontraktsskrivning samt kravhantering
VI SÖKER DIG SOM
* Har 3 årig gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning eller relevant eftergymnasial utbildning
* Har 1-2 års erfarenhet av arbete med liknade arbetsuppgifter
* Har goda kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i större affärssystem
* Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har arbetat med administrativ och professionell kundhantering inom fastighetsbranschen samt har erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Incit Xpand.
I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid din motivation och intresse för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:
* Serviceinriktad
* Relationsskapande
* Noggrann
* Samarbetsvillig
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Malmö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vi är SBC, specialister på fastighetsförvaltning och vi erbjuder alla typer av tjänster som en bostadsrättsförening kan behöva. Runt om i landet har vi duktiga medarbetare som är experter inom fastighetsekonomi, teknik, projektledning, juridik och energi. Hållbart och med siktet inställt på långsiktighet gör vi det lätt för dig och styrelsen att sköta ert arbete. Vi ser helt enkelt till att ni får tid över till annat och att fastigheterna, ekonomin och ni mår bra, och det har vi nu gjort i 100 år.
Läs mer om SBC här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231