Förvaltningsansvarig till fastighetsbolag i Stockholm

Förvaltningsansvarig till fastighetsbolag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Förvaltningsansvarig till fastighetsbolag i Stockholm
Vill du ta nästa steg i karriären och utvecklas i en spännande roll som förvaltningsansvarig? Vi söker dig som vill vara med och skapa de bästa förutsättningar för vår kunds framgång genom förvaltningsarbete i världsklass! Du bör tidigare ha arbetat i en liknande roll i fastighetsbranschen och som chefsstöd. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten som förvaltningsansvarig
Som förvaltningsansvarig hos vår kund kommer du främst ansvara för frågeställningar som rör fastigheter och hyresgäster I Stockholm samt agera stöd till VD och ordförande. Du kommer självständigt driva och ansvara för arbetet med den löpande förvaltningsarbetet samt vara delaktig i att utveckla kundens processer och rutiner.

Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:

Löpande förvaltningsarbete och hantering av kundärenden


Hantera och uppdatera hyreskontrakt med kontraktsskrivning, uppsägningar, inflyttning, byten och fordonsplatser


Agera stöd och upprätta rapporter till VD och ordförande samt arbeta med olika typer administrativa uppgifter


Säkerställa att rätt information är på plats i verksamhetssystemet Vitec


God ordning i verksamheten och på kontoret



Tjänsten är tillsvidare på heltid med utgångspunkt från huvudkontoret i Stockholm City.

Vem söker vi?
För att lyckas i rollen som förvaltningsansvarig behöver du vara administrativt kunnig, serviceinriktad och har en mycket god kommunikationsförmåga. Du kan med lätthet anpassa din kommunikation till mottagaren. Du har en professionell inställning och är duktig på att strukturera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du driven, initiativtagande och har ett kvalitetsfokus i utförande av dina arbetsuppgifter. Vi ser även helst att du tycker om självständigt arbete såväl som samarbete med andra.

Kompetensprofil

Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi


10–15 års relevant arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst inom fastighetsförvaltning


Arbetat på ett mindre företag, där arbetsuppgifterna kan variera från högt till lågt


Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel


Goda kunskaper i Vitec eller motsvarande hyressystem


Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska



Kontaktuppgifter och ansökan
För att söka tjänsten skickar du in CV via annonsen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson via e-post: ira@isakssonrekrytering.se eller telefonnummer: 070-485 75 59. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg och teknik. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information  https://www.isakssonrekrytering.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastighetsbolag
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2023
  • Ansök senast: 16 juni 2023

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

20 december 2024

Administratör fastighet

20 december 2024

Commercial Real Estate Specialist

Commercial Real Estate Specialist

17 december 2024