Förvaltningsassisten till Linköpingskontoret

Arbetsbeskrivning

Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger goda resultat. Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats som våra anställda kan rekommendera till andra, en arbetsplats där de anställda känner trygghet och delaktighet. Vi strävar efter att vara en stimulerande arbetsplats där medarbetarna utvecklas professionellt och intellektuellt. Många olika personligheter, roller och bakgrunder behövs. Det finns ingen ambition att stöpa alla medarbetare i samma form. Alla ska ha samma målbild men vi tror att olikheter främjar kreativitet och kvalitet.

Nu söker vi en Förvaltningsassistent till vårt kontor i Linköping
Om tjänsten
Som förvaltningsassistent har du en viktig servicefunktion för förvaltningsverksamheten. I rollen stöttar man ansvarig områdesförvaltare med dagliga löpande uppgifter för ett fastighetsbestånd. Det innebär bl a att hjälpa till och ta emot telefonsamtal och mail från kunder, hantera serviceanmälningar, göra nyckelbeställningar, hantera informationsutskick till kunder, fakturera vid beställning av jobb, hantera vår databas och fylla på med underlag samt andra administrativa arbetsuppgifter.

Som förvaltningsassistent är du omgiven av kollegor som stöttar och delar med sig av kunskap och erfarenheter.  Du kan se fram mot ett varierande och spännande arbete i ett företag som erbjuder stora möjligheter att bidra till ett bättre samhälle och där varje insats gör skillnad. 

Om dig
För att klara detta har du som lägst gymnasieutbildning med samhälls- eller naturvetenskaplig inriktning men vi ser helst att du har en eftergymnasial utbildning inom fastighet, bygg eller ekonomi. Meriterande om du har kännedom om lagar och bestämmelser inom bygg-och/eller fastighetsområdet. Du har god datavana och är kunnig inom programmen Word, Outlook och Excel. Det är ett krav att du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och tidigare erfarenhet av kundkontakt. Vidare är du bra på att strukturera upp ditt arbete och kan hantera olika ärenden parallellt.

Som person är du stresstålig, social och trivs i ett serviceinriktat arbete. Du har lätt för att ta initiativ, är handlingskraftig och är duktig på att själv söka rätt på information. Du räds inte för att lära dig nya saker, du är noggrann och gillar att ha ordning och reda omkring dig.

Botrygg som arbetsgivare
Som förvaltningsassistent på Botrygg erbjuds du ett intressant arbete i ett snabbt växande företag med en platt organisationsstruktur och korta beslutsvägar. Botrygg befinner sig i en expansiv fas med flertal pågående och kommande projekt. Företaget har mycket internationella relationer och en mångfald bland våra anställda. Arbetsplatsen erbjuder stora utvecklingsmöjligheter inom yrkesrollen med mycket eget ansvar. 

Ansökan
Tjänsten är ett vikariat på heltid från november 2022 till augusti 2024. Önskat tillträde den 1 november. Individuell månadslön.

Placering är på Linköpingskontoret som är beläget på Junkersgatan 1.

Inkom med din ansökan snarast, dock senast 23 oktober. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! 

Vid anställning kommer vi ta en kreditupplysning samt stämma av mot belastningsregistret.

Välkommen med din ansökan!
Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Botrygg Bygg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Postadress

Junkersgatan 1
LINKÖPING, 58103

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024