OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas tillsammans med våra engagerade och kunniga medarbetare. Till vårt kontor i Trollhättan söker vi nu en förvaltningsassistent som vill vara med på vår resa framåt.
Vad erbjuder vi dig?
I denna roll kommer du arbeta med både vårt kommersiella bestånd och med våra bostäder. Du arbetar tillsammans med förvaltaren och affärsområdeschefen. Arbetet innebär bland att annat att medverka i planering av driften, besiktning, kontakt med entreprenörer, utveckling av våra fastigheter samt fakturahantering.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker rollen har utbildning och/eller tidigare erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Vidare behöver du behärska svenska i tal och skrift samt inneha manuellt B-körkort. Om du har kunskaper och ett intresse för fastigheter ser vi det som ett plus i kanten.
Vem är du som person?
För att trivas i rollen behöver du vara driven och ansvarstagande med ett genuint intresse för människor. Vidare ser vi att du är initiativtagande, noggrann och kreativ. Eftersom du kommer ha mycket kontakt med både kollegor och hyresgäster behöver du ha en god kommunikativ förmåga.
Låter det som en tjänst för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan du slå en signal till rekryterande chef Tobias Andersson på 031-10 99 51 alternativt skicka ett mejl till tobias.andersson@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
LI-MK2