Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Willhem söker förvaltningsassistent till Helsingborg!
Är du social, strukturerad och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta på ett bostadsbolag som är nytänkande och vill framåt? Nu söker vi en förvaltningsassistent till vårt glada och engagerade team i Helsingborg!
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av förvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter.
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser samt förråd
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Visning av lägenheter
Utföra lägenhetsbesiktningar
Skrivning av hyresavtal
Upprätthålla kundservice via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret.
Nyckelhantering
Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende
Upprätta information till hyresgäster
Övrig kontorsadministration

Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke. Körkort är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast den 21 april via: http://jobb.willhem.se/ Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetschef Mats Wolff via mail: mats.wolff@willhem.se eller telefon: 042-400 53 34
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem AB Publ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Postadress

Larsfridsvägen 14
HALMSTAD, 30250

Liknande jobb


Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024

Community Advisor for Student Housing

Community Advisor for Student Housing

10 oktober 2024