Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Willhem söker förvaltningsassistent till Trollhättan
Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Nu utökar vi organisationen med en förvaltningsassistent till vårt glada och engagerade team i Trollhättan!
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet eller lokalen. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter.
I Trollhättan äger och förvaltar Willhem 24 fastigheter i främst centrala lägen. Beståndet utgörs av ca 730 hyreslägenheter och 8000 kvm kommersiella lokaler med frisörer, restauranger och butiker som hyresgäster. Kollegorna som välkomnar dig i Trollhättan är ett litet och tight gäng där det är nära till beslut. Du kommer att vara högst delaktig i verksamhetens fortsatta utveckling och dina idéer uppskattas!
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser, förråd samt kommersiella lokaler
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Besiktning och visning av lägenheter
Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende via telefon och ta hand om besökare
på områdeskontoret
Nyckelhantering
Hantera tillval samt störnings- och inkassoärenden
Rondera fastigheter och säkerställa skötsel av allmänna utrymmen
Övrig kontorsadministration

Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke. Körkort är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har ett stort kundfokus, är kommunikativ och trivs i situationer där du kan överträffa kundens förväntningar. Du är en god administratör, trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att vara en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Hos Willhem arbetar vi aktivt med vår värdegrund som innebär att vi är värdeskapande, affärsmässiga, kundfokuserade, nyskapande och ansvarsfulla. Dessa värderingar ser vi gärna ser att du delar och inspireras av för att vara rätt person för rollen.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast den 21 juni via: http://jobb.willhem.se/ Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta HR-partner Moa Norman via mail: moa.norman@willhem.se eller telefon: 031-788 7098.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem AB Publ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 21 juni 2022

Postadress

Larsfridsvägen 14
HALMSTAD, 30250

Liknande jobb


22 november 2024