OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Förvaltningsassistent till Willhem i Linköping
Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vi söker nu en förvaltningsassistent till vårt härliga team i Linköping med ansvarsområde Skäggetorp!
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem och som är kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av en förvaltare och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
Willhem är Linköpings största privata hyresvärd med ca 3 500 hyreslägenheter och ca 25 000 kvm kommersiella lokaler i Linköping. Du kommer att vara högst delaktig i verksamhetens fortsatta utveckling och dina idéer uppskattas!
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, p-platser samt garage
Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
Visning av lägenheter
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Genomföra avflyttningsbesiktning samt beställa lägenhetsunderhåll
Administrera nycklar vid in och utflytt.
Upprätta och delge information till hyresgäster
Assistera förvaltaren i övrig kontorsadministration
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har ett stort kundfokus, är kommunikativ och trivs i situationer där du kan överträffa kundens förväntningar. Du är en god administratör, trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att vara en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Hos Willhem arbetar vi aktivt med vår värdegrund som innebär att vi är värdeskapande, affärsmässiga, kundfokuserade, nyskapande och ansvarsfulla. Dessa värderingar ser vi gärna ser att du delar och inspireras av för att vara rätt person för rollen.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 21 juni via: http://jobb.willhem.se/
Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetschef Anna Johansson via mail: anna.johansson@willhem.se.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se