Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi en förvaltningsassistent i Sundsvall som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter. Kanske har du varit och spelat padel i Balderhallen? Kanske har du också sett den mytomspunna Skvadern på ett av våra hus? Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram.

Vad handlar fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Vår ambition är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer kan utvecklas. Det är ett stort ansvar men det är även betydelsefullt och väldigt roligt. Vill du vara med på den resan? Vi söker nu en förvaltningsassistent av vår bostad samt lokalbestånd i Sundsvall!

Vad erbjuder vi?
Hos oss blir du en del av ett härligt gäng kompetenta kollegor som gillar att skapa möjligheter. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice samt hyra ut våra bostäder och lokaler. Du kommer att få vara med och äga hela processen - från ledig lägenhet/lokal till signerat avtal med hyresgäst. I detta ingår bland annat mottagande av intresseanmälan, kontakta kund, ev. visningar, besiktningar samt kontraktsskrivning.

Du jobbar aktivt med marknadsföring kring våra bostadslägenheter och vi ser det som en självklarhet att du får vara med och påverka vår affär framåt.

Vad erbjuder du oss?
För att bemästra detta uppdrag behöver du därför ha ett genuint intresse för människor och relationsbyggande. Du behöver också ha en känsla för det administrativa, uppskatta ordning och reda samt vara nyfiken på vad som väntar runt hörnet. Detta så vi kan erbjuda våra hyresgäster ett attraktivt hem!

Vi tror även att du är en driven och ansvarstagande person med ett stort intresse av försäljning. Det är inte alltid en spikrak väg fram i våra uthyrningsprocesser och därav är det viktigt att du kan se utmaningar som något positivt.

Tjänsten kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift samt innehar manuellt B-körkort. Det är krav att du har arbetat med försäljning och service tidigare och har du dessutom kännedom om hur ett hyresavtal fungerar är det ett plus i kanten!

Låter detta som en tjänst för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så tveka inte att kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

Varmt välkommen att bli en del av oss!

LI-MK1

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastighets AB Balder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024