Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vikarierande förvaltningsassistent till Willhem i Linköping
Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vi söker nu en förvaltningsassistent till vårt härliga team i Linköping! Här kommer du arbeta
I nyrenoverade lokaler mitt i Skäggetorp. Tjänsten är ett vikariat med start omgående och tom 2023-12-31.
Som förvaltningsassistent är du den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. Du är kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av en förvaltare och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
Willhem är Linköpings största privata hyresvärd med ca 3 500 hyreslägenheter och ca 25 000 kvm kommersiella lokaler i Linköping. Du kommer att vara högst delaktig i verksamhetens fortsatta utveckling och dina idéer uppskattas!
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, p-platser samt garage
Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
Fotografering och visning av lägenheter
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Genomföra avflyttningsbesiktning samt beställa lägenhetsunderhåll
Administrera nycklar vid in och utflytt.
Upprätta och delge information till hyresgäster
Assistera förvaltaren i övrig kontorsadministration

Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har ett stort kundfokus, är kommunikativ och trivs i situationer där du kan överträffa kundens förväntningar. Du är en god administratör, trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att vara en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!
Hos Willhem arbetar vi aktivt med vår värdegrund som innebär att vi är värdeskapande, affärsmässiga, kundfokuserade, nyskapande och ansvarsfulla. Dessa värderingar ser vi gärna ser att du delar och inspireras av för att vara rätt person för rollen. Körkort är ett krav.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 10 januari via: http://jobb.willhem.se/
Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetsförvaltare Stig Aro via mail: stig.aro@willhem.se.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid tom. 2023-12-31
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 300 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem AB Publ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 10 januari 2023

Postadress

Larsfridsvägen 14
HALMSTAD, 30250

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024