Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Har du sett vår nyproduktion i Hyllie? Ätit och druckit i Lejonet på Lilla torg? Det är bara några av alla fastigheter vi på Balder jobbar med och fler kommer. Det gör att vi söker två förvaltningsassistenter till vårt kontor på Kalendegatan.

Gillar du vårt affärsdriv, bredd och vår fart? Då kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla exakt koll på vad beståndet är värt. Hänger du med?

I den här rollen behöver du släppa det gamla och fokusera på framtiden. På nöjda kunder, utveckling och lönsamhet, i den ordningen. Vår ambition är att fortsätta höja NKI, fortsätta förbättra driftnetton och fortsätta utveckla våra medarbetare. Vi har en bred portfölj med hyresrätter, kommersiella lokaler och hotell för det moderna stadslivet i Malmö. Vi har kommit en bit på vägen men för oss är det resan som är målet.
Majoriteten av fastigheterna ligger i innerstaden och där ligger även vårt kontor då vi vill vara nära våra hyresgäster. Vi söker nya kollegor som har någon form av bakgrund inom fastighetsbranschen, kanske har du gått en YH-utbildning, jobbat extra på fastighetsbolag eller drivit mindre byggprojekt?

Vem är du som person?
För att trivas i rollen behöver du vara driven och ansvarstagande med ett genuint intresse för människor och affärer. Vidare ser vi att du är initiativtagande, noggrann och kreativ. Eftersom du kommer ha mycket kontakt med både kollegor och hyresgäster behöver du ha en god kommunikativ förmåga.

Varje affär räknas
Som kollega hos oss förväntas du vara affärsmässig i din roll. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och staden. Du agerar för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären, vara kreativ och se möjligheter och att samtidigt ha ett professionellt bemötande.
Du kommer inledningsvis få arbeta med att besiktiga och hyra ut lokaler, förråd och parkeringsplatser, hantera kontakter med entreprenörer, sköta fakturor och inkassoärenden.
Vi har en tydlig utvecklingstrappa för den som på sikt vill bli en av branschens bästa kommersiella förvaltare. För att bli bäst behöver vi också tänka nytt. Därför söker vi efter dig som är nyfiken och som har en vilja att kontinuerligt lära dig nya saker. Vi ställer krav men vi erbjuder mycket tillbaka också.

Vad får du?
Hos Balder får du vara med att påverka morgondagens stadsliv. Stora och spektakulära fastigheter samsas med mer vardagliga hus för människor som du och jag. Du får utvecklas som förvaltare tillsammans med kollegor som är erfarna, kunniga, kreativa och hjälpsamma. Du får vara en del av ett team som alltid letar efter nästa möjlighet att tillgodose befintliga och potentiella hyresgästers önskemål och behov. Du får en chef som hjälper dig i din utveckling och som alltid finns tillgänglig när du behöver ett bollplank, goda råd eller stöttning.
Här får du möjligheten att kunna gå genom stan, peka på en fastighet och säga ”det där är min”.

Låter det som en tjänst för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan skicka ett mejl till rekryterande chef Patricia Ströh på patricia.stroh@balder.se

Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och välkommen till en bransch som är full av möjligheter!

LI-MK1

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastighets AB Balder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024