OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ansvara för kommunens förtroendemannaregister och sammanställa underlag för arvodesutbetalningar.Självständigt sköta kommunfullmäktiges valberedning, vara ställföreträdare för kommunens registrator och ersättare för kommundirektörens sekreterare.Kvalifikationer: Lägst gymnasieutbildning, mycket goda kunskaper i svenska språket, kunskaper i engelska och goda datakunskaper främst i Microsoft Office.Erfarenheter av kvalificerat sekreterararbete, gärna från liknande verksamhet.Arbetet kräver stor noggrannhet och förmåga att arbeta självständigt.Dessutom krävs goda kunskaper i kommunalt regelverk.Fackliga företrädare: Vill du ha kontakt med någon facklig organisation kan du ringa tfn.Ansökan skickas till: Kommunkontoret, Personalavdelningen, Box 41, 221 00 Lund.Senast den 2006-03-03 Välkommen med din ansökan, märkt med ref.nr., och övriga handlingar samt löneanspråk.I Lunds kommun vill vi ha mångfald i arbetslivet.Vi välkomnar sökande med olika etniska bakgrunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anette Henriksson, kommundirektör
046-35 59 20
Nås via kommunens växel
046-35 50 00
Louise Giljam, Transearch
0723-242326
HR-direktör Karin Odhnoff
046-35 53 25
Helena Aghed, HR-utvecklingschef
046-35 53 08
Rekryteringskonsult SJR in Scandinavia Magnus Mellborg
040-66 55 100
Lönechef Maria Olderius
046-359 53 55
Enhetschef Jesper Svensson
046-359 4737
Arkivarie Matthias Lindgren
046-35 59 46
Biträdande kommundirektör Carin Hillåker
046-359 50 12