Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vårt kundföretag, Kungsleden, söker medarbetare till deras kontor i Karlstad.I din roll som förvaltningsassistent kommer du att arbeta nära våra förvaltare.Dina arbetsuppgifter innebär bla: -Inläggning och avisering av alla hyror och nya fastigheter i vårt hyressystem.- Inläggning samt utskrift av hyreskontrakt.- Momshantering av fastigheter såväl internt som externt.- Genomgång av fakturaunderlag samt kontering av fakturor.- Viss fakturering av drift och underhåll.- Uthyrning av bostäder.Vi tror att du har utbildning inom ekonomi med fastighets- och/eller redovisningsinriktning.Du ska ha god datakompetens.Kunskaper i hyresjuridik och fastighetsteknik är meriterande.Du har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Som person är du serviceinriktad, ansvarskännande med ett utpräglat ordningssinne.Du har en god förmåga att kommunicera och samarbeta med såväl våra kunder som våra leverantörer och våra medarbetare.Du har lätt för att lära, är självgående och klarar av arbete i högt tempo.Att arbeta både snabbt och effektivt samt göra rätt från början är naturligt för dig.Du har siffersinne och en god verbal och skriftlig förmåga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QTYM AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 december 2006
  • Ansök senast: 2 januari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010