OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en förvaltningsassistent till företagets verksamhet i Kristinehamn.Du kommer att ansvara för företagets administrativa delar.Du skall även sköta kundservice vilket bl.a. innebär att du skall svara på inkommande samtal.I arbetet ingår att visa och hyra ut lokaler samt skriva hyreskontrakt.Även enklare ekonomiarbete ingår.Du är duktig på att skapa och behålla goda kundrelationer och är extremt serviceinriktad.Att ha ordning och reda och ta egna initiativ är naturligt för dig.Du har gymnasieutbildning (önskvärt med ekonomisk inriktning) och erfarenhet av flera av ovanstående uppgifter främst inom förvaltning.Du är van att jobba med Word och Excel och är duktig på att uttrycka dig i skrift.Du kan jobba självständig och ibland ensam. Tjänsten är ett vikariat på ca 80%-100% med möjlighet till förlängning.Tillträde 1 februari 2008 ev.tidigare.Om du är intresserad av att söka tjänsten vill vi att du skickar in ett personligt brev och en meritförteckning/cv.Vi vill inte att du söker via din personliga presentation från ams om du har en sådan.Rekryteringen sker i samarbete med Qtym AB.