OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Förvaltningsassistent är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten på Fortinova. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet.
Din huvuduppgift är kundtjänst och hyresadministration under ledning av förvaltningschef och i nära samarbete med dina kollegor samtidigt vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna. I dina arbetsuppgifter ingår bla tjänstgöring i reception & kundtjänst, uthyrning, nyckelhantering samt övrig kontorsadministration.
Hyresgästerna är våra kunder och du kommer att vara vårt ansikte utåt. För tjänsten är det viktigt att man är serviceinriktad och problemlösare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.
Personliga egenskaper
Du trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du är social och brinner för kontakten med människor.
Ansökan
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast den 15 mars. Du ansöker via: info@fortinova.se
Vi behandlar ansökningarna löpande.