OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas tillsammans med våra engagerade och kunniga medarbetare. Vi söker vi nu fler förvaltningsassistenter till vårt kommersiella bestånd i Stockholm. Vårt mål är att bli bäst på kommersiell uthyrning och uppnå nollvakans av våra lokaler.
Vad erbjuder vi dig?
Som förvaltningsassistent arbetar du tillsammans med förvaltaren och affärsområdeschefen. Arbetet innebär bland annat besiktning och uthyrning av lokaler/förråd/parkeringsplatser, kontakt med entreprenörer, hantering av fakturor samt reskontra och inkasso.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker rollen kan behärska svenska i tal och skrift samt innehar manuellt B-körkort. Det är meriterande om du har utbildning och/eller tidigare erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Om du har kunskaper och ett intresse för fastigheter ser vi det som ett plus i kanten.
Vem är du som person?
För att trivas i rollen behöver du vara driven och ansvarstagande med ett genuint intresse för människor. Vidare ser vi att du är initiativtagande, noggrann och kreativ. Eftersom du kommer ha mycket kontakt med både kollegor och hyresgäster behöver du ha en god kommunikativ förmåga.
Låter det som en tjänst för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan skicka ett mejl till rekryterande chef Henrik Åborn på henrik.aborn@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
LI-MK1