Förvaltningsassistent kommersiellt - Gbg

Förvaltningsassistent kommersiellt - Gbg

Arbetsbeskrivning

Om Balder
Såg du vår senaste affär med Serneke gällande Karlatornet? Köpet av Masmästaren? Det är bara några av alla roliga projekt som vi har igång här på Balder. Kanske har du även sett våra hus på Avenyn eller på Backaplan? Om du gillar vår bredd och vår fart så kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla exakt koll på vad beståndet är värt. För oss är det nämligen resan som är målet. Hänger du med?
Nu letar vi efter dig, en förvaltningsassistent som vill lära dig grunderna inom fastighetsförvaltning och som vill utvecklas i din roll som affärskvinna/affärsman inom fastighetsförvaltning. Kanske vill du så småningom bli förvaltare?
Arbetsdagen handlar i korta drag om att arbeta mot uppsatta mål och utveckling av fastighetsbeståndet. Du kommer aktivt assistera förvaltaren och affärsområdeschefen i deras arbete. Detta innebär exempelvis besiktning och uthyrning av lokaler, hantering av fakturor, reskontra & inkasso (samt annan administration). Dagen kan också innehålla rondering och uppföljning av fastigheternas tekniska status samt offertinhämtning för löpande arbete i fastigheterna.
Du behöver gilla människor då en stor del av jobbet handlar om kommunikation & relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och teamet. Har du dessutom koll på hur en byggnad fungerar så prickar du nästan hela checklistan.
Känns detta som en roll för dig? Passa då på att söka det här jobbet. Du kan ansöka fram till 1 februari. Bifoga CV och svara gärna utförligt på våra urvalsfrågor. På detta sätt får vi en bättre chans att välja ut den mest lämpade för tjänsten. Därefter får du ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du sedan kan genomföra så fort du får möjlighet.
Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller www.balder.se får du gärna höra av dig till rekryterande chef David Fridén på david.friden@balder.se samt på 031 839426. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och välkommen till en bransch som är, och kommer att fortsätta vara, full av möjligheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2021
  • Ansök senast: 1 februari 2021

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024