OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Förvaltningsassistent
Holmfast Fastighetsförvaltnings AB
Heltid/deltid, fast enligt överenskommelse
Holmfast Fastighetsförvaltning är ett familjeägt fastighetsbolag som äger och förvaltar 25 fastigheter i Stockholmsområdet.
Förvaltningsassistent sökes till ett familjärt fastighetsbolag
Vill du arbeta på ett lite familjeägt bolag i en bred och ansvarfull roll som förvaltningsassistent?
Är du en positiv lagspelare som gillar utmaningar och att ha många bollar i luften? Till Holmfast Fastighetsförvaltnings kontor i Solna söker vi dig som vill hjälpa oss att utveckla verksamheten framåt.
Om tjänsten
I rollen som förvaltningsassisten på Holmfast kommer du ha varierande arbetsuppgifter och vara lite av spindeln i nätet. Framförallt kommer du att ha mycket kontakt med hyresgäster, bostadrättsinnhavare, styrelsemedlemmar och underentreprenörer. Vidare kommer du ha ett nära samarbete med företagets VD, ekonom, fastighetstekniker och förvaltare.
Arbetsbeskrivning
· Ta emot samtal och felanmälningar.
· Hyresaviseringar med påminnelser och registrering av inbetalningar.
· Registrera leverantörsfakturor och felanmälningar.
· Fakturering.
· Resursplanering för fastighetsskötare.
· Utformning och uppdatering av hemsidan.
· Skapa och ta fram trycksaker såsom produktblad, blanketter, skyltar och boendeinformation.
· Kontorssamordnare.
· Assistera företaget VD i enklare ärenden
En stor del av arbetet sker i Visma, Limefield och Dina Fastigheter som du också kommer vara systemansvarig för.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ovannämnda arbetsuppgifter. Erfarenhet från fastighetsbranschen och av att ge service. Vi ser gärna att du har förståelse för ekonomi och att du behärskar svenska i tal och skrift. Andra språk är meriterande.
Vad vi kan erbjuda dig
Som medarbetare och kollega på Holmfast kommer du att tillhöra ett familjärt team med korta beslutsvägar.
Välkommen med din ansökan
Skicka din ansökan med löneanspråk till ansokan@holmfast.net