Förvaltningsassistent med ekonomi erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning
Hantering av kundens ekonomiadministration bland annat avseende leverantörsfakturor och kundfakturering. Delta i budget- och prognosarbete.Stödja regionen med ekonomiska analyser och uppföljningar. Avtalshantering och registerunderhåll i fastighetssystem samt övrigt förekommande arbetsuppgifter kopplade till regionens administrativa ansvar.
Utbildning inom ekonomi vid universitet eller högskola.
Alternativt utbildad gymnasieekonom med dokumenterad yrkeslivserfarenhet och kompletterande utbildningar inom ekonomiområdet som vi bedömer likvärdigt
Erfarenhet
Flerårig erfarenhet av ekonomiadministration
Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Erfarenhet av hyres- och avtalsadministration i fastighetsadministrativa system samt av ekonomisystemet Agresso är ett plus, men inget krav.

Vem är du?
Serviceinriktad och initiativtagande har god samarbetsförmåga.
Förmåga att ta ett stort eget ansvar i arbetet.
Stort intresse av förändrings- och förbättringsarbete. Du blir anställd hos Experis och uthyrd till kund. Uppdraget startar omgående och varar minst till årsskiftet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Experis är ett företag med starka värderingar, där människan, kunskap och innovation är i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Självklart får du också träningsbidrag av Experis.

Kontaktperson
Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.experis.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på ”ansök” länken. Vid tekniska problem med din ansökan vänligen vänd dig till teknisk support.

Vid frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Jannica Tapper på 042 37 16 01.

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 juni 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024