OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Arbetsuppgifter: Som förvaltningsassistent skall du kunna arbeta självständigt men också vara förvaltarna behjälplig med alla administrativa sysslorna inom sektionen. Arbetsuppgifterna innebär bland annat kontakter med kunder samt interna och externa entreprenörer, nyckelhantering, rådgivning, fakturahantering, korrespondens, hjälp med budget- och kostnadsförslag, uthyrning av lägenheter/lokaler/p-platser, bevakning av avtalstider, handläggning av andrahandsuthyrningar, byten och överlåtelser, kontraktskrivningar samt visningar. Vi söker dig som har erfarenhet av och kunskap om liknande uppgifter och servicearbete, helst inom fastighetsbranschen. Du bör ha hyresjuridiska kunskaper och vana att arbeta självständigt. Du har ekonomisk utbildning samt vana att arbeta med PC och behärskar World och Exell. För övrig måste du vara mycket serviceinriktad. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående som övergår till fast anställning efter sommaren Din ansökan ser vi gärna att du skickar in omgående då vi har fortlöpande rekryteringsprocess: