OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en självgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Då kan det vara dig vi söker till Corem i Norrköping. Ansök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I rollen som förvaltningsassisten kommer du vara ett administrativt stöd till enhetens personal. Detta innebär en kombination av serviceorienterade uppgifter och administration. Den administrativa delen innebär bland annat upprättning av avtal, nyckelhantering, posthantering, planering av marknadsaktiviteter samt hantera bokningar. Du kommer även vara ansiktet utåt för Corem genom att bemanna receptionen under vissa delar av arbetsdagen. Utöver detta kommer du ha ett ekonomiskt ansvar i form av fakturahantering inom affärsenheten, något som också kräver mycket kontakt med centrala funktioner. Rollen innebär en stor variation i det dagliga arbetet och vi ser att du är en person som vågar ta för dig.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning. Du kommer att erhålla en god introduktion där du får en inblick i de dagliga arbetsuppgifterna.
Du erbjuds
- Ett arbete med varierande uppgifter där den ena dagen inte är den andra lik
- Ett arbete med god gemenskap
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Bemanna receptionen
* Fakturahantering
* Vara behjälplig med ekonomisk uppföljning, hantera bokföringsorder, fakturaunderlag etc
* Nyckelhantering på enheten mot kunder, entreprenörer och enhetens personal
* Upprätta avtal/beställningar utifrån underlag från handläggare
* Administrera passersystem, parkeringsavtal och bokningar av konferens
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av service
- Har goda kunskaper i svenska då det används i det dagliga arbetet
- Tidigare erfarenhet av fakturering eller annat ekonomiarbete
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Corem Property äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för framtiden. Företaget är idag verksam runtom i Sverige men även i New York. Läs mer om företaget på deras hemsida via länken nedan!
Om Corem - Corem Property Group
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231