Förvaltningsassistent Stockholm bostad - Norr

Förvaltningsassistent Stockholm bostad - Norr

Arbetsbeskrivning

Söker du ett arbete som ger dig möjlighet att utveckla ditt affärssinne inom fastighetsförvaltning och vill utvecklas i din roll i ett snabbt växande affärsområde?
Då har vi kanske ett jobb för just dig!
Vi på Balder fortsätter att växa och vi söker just nu en driven förvaltningsassistent till vårt team på Stockholm Bostad Norr.
Vad erbjuder vi dig?
Att lära dig grunderna inom fastighetsförvaltning samt möjligheter att utvecklas i din roll som förvaltningsassistent. Arbetet som förvaltningsassistent är spännande och varierande, med möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i vårt företag som är i ständig förändring och tillväxt. I teamet där du kommer att ingå är stämningen välkomnande, där det gemensamma målet är att skapa det bästa fastighetsområdet.
Arbetsdagen handlar i korta drag om att:
Du kan själv påverka hur din dag kommer att se ut. Hos oss är det viktigaste att du arbetar för att nå uppsatta mål och bidrar till teamet. Du kommer aktivt att assistera förvaltarna i deras arbete och våra dagar innehåller utmaningar, högt tempo och varierande uppgifter.
I rollen ingår bland annat följande:
· Besiktning och uthyrning av lägenheter
· Hantering av fakturor, reskontra och inkasso
· Kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, driftspersonal och teamet
· Administrera ansökningar för bland annat lägenhetsbyten och andrahandsuthyrningar
· Att vara hyresgästernas kontaktperson när det kommer till enklare praktiska frågor kring boendet
· Att vårda och utveckla relationerna till hyresgästerna och arbeta för ökad kundnöjdhet
För att lyckas med detta är det viktigt att du är strukturerad i ditt arbetssätt och drivs av att lösa problem på bästa sätt. Det är även viktigt att du är en lagspelare som gillar att arbeta med människor och bygga relationer. Du behöver vara lyhörd, det vill säga att både lyssna samt ta in vad kunden har att säga. Vi ser också att du inspireras av utmaningar och har en strävan efter att utveckla ditt område men även dig själv i din yrkesroll.
Vi ser också att du har en eftergymnasial utbildning- gärna inom fastigheter, god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt datorvana. Rollen förutsätter att du har B-körkort.
För att kunna driva organisationen framåt krävs att du är nytänkande med en förmåga att lyfta blicken och se helheten, på så sätt kommer du även att bli framgångsrik i din roll.
Vi försöker finna personer som passar in i Balders kultur – inte bara just nu, utan i ett längre perspektiv. Därför lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.
Låter detta som en tjänst för dig?
Ansök redan idag, dock senast 20 november. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta Veronika De Jonge på 08-50883831 eller maila till veronika.dejonge@balder.se
Nästa steg är att du får ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du sedan kan genomföra så fort du får möjlighet.
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Hjärtligt välkommen med din ansökan!
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024