OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Level Recruitment
Företaget
Newsec – The Full Service Property House in Northern Europe – erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster via affärsområdena Capital Markets, Leasing, Asset & Property Management, Valuation & Advisory och Corporate Solutions. Newsec grundades 1994 och är partnerägt. Idag har bolaget över 600 medarbetare fördelade på ett 20-tal kontor runt om i norra Europa. Inom Newsec förvaltar vi tillsammans 10 miljoner kvadratmeter, fördelat på ca tusen fastigheter i norra Europa, vilket innebär att vi är marknadens största aktör. Genom den stora volymen, lokal närvaro samt bredden och djupet inom de olika verksamheterna erhålls stor kunskap om fastighetsmarknaden i norra Europa. ”Passion för kollegor och kunder” är vår värdegrund och sammanfattar hur vi ser på oss själva och vårt arbete. Newsec är en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt ”Great Place to Work”. Newsec Asset Management är Sveriges ledande förvaltare. Med visionen att vara Sveriges mest excellenta, innovativa och framgångsrika gröna förvaltare förvaltar vi idag kommersiella fastigheter och bostäder runt om i landet motsvarande en yta om ca 4,1 miljoner kvm. Mer information hittar du på www.newsec.se.
Arbetsuppgifter och tjänsten
Newsec Asset Management förvaltar och utvecklar 10 fastigheter i Jönköping åt Alecta Pensionsförsäkring, varav A6 Center är den största. A6 Center är ett av Sveriges mest framgångsrika köpcentrum och har årligen ca 4,8 miljoner besökare och omsätter ca 1,3 miljarder årligen!
Vi söker nu en Förvaltningsassistent med placering på lokalkontoret på A6 Center i Jönköping. Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Som Förvaltningsassistent har du ansvar för att stötta förvaltningen och Jönköpingskontoret med den kommersiella förvaltningen av fastigheterna i Jönköping. Du erbjuds en stimulerande och omväxlande roll med mycket eget ansvar på att av Sveriges mest framgångsrika köpcentrum. Du rapporterar till Centrumchefen och ingår i ett team om 5 personer där initiativförmåga och kreativitet uppmuntras.
Arbetsuppgifter och tjänsten
Som Förvaltningsassistent ansvarar du för ekonomi, hyresavtalsadministration och uppdragsadministration.
I rollen ingår exempelvis:
• Hyresavtalsadministration såsom; framtagning av hyresavtal, avtalsfrågor, uppföljning, avräkningar etc.
• Medverka i budget- och prognosarbete
• Rapportering till Alecta, tillsammans med Centrumchef
• Övergripande uppdragsadministration samt agera stöd till hyresgäster och kunder i förvaltnings- och avtalsfrågor
• Redovisning och bokslutsarbete för A6 företagarförening och A6 Centers samfällighetsförening
• Assistera Centrumchef samt stötta den övriga organisationen vid behov
Erfarenhet, utbildning och person
Vi söker dig med minst cirka 10 års arbetslivserfarenhet där merparten har varit i en roll som exempelvis Förvaltningsassistent, Ekonom, VD- Assistent eller motsvarande. Du har gedigen erfarenhet av administrativ samordning och har jobbat med löpande redovisning. Erfarenhet från fastighetsbranschen, hyresjuridik och fastighetsdatasystem är meriterande.
Du har goda kunskaper i office- paketet och har minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande utbildningsbakgrund.
Som person är du initiativtagande, självgående och trivs med stort eget ansvar. Du är utåtriktad och flexibel samt ser både möjligheter och problem. Din noggrannhet och känsla för service är viktig för att lyckas i rollen. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt.
Låter det intressant? Kontakta oss!
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Newsec med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten via www.levelrecruitment.se under fliken lediga jobb eller genom att klicka på ”ansök-knappen” här intill. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Rekryteringskonsult Jacob Linusson på 08-120 50 424 eller Lars Bröms, Centrumchef (nås endast efter den 29:e juli) på 036- 4401751. Sista ansökningsdatum 2013-08-09. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jacob Linusson
08-120 50 424
Jessica Fogelsjöö
08-120 50 425
Amelie Löjdahl
Amelie Löjdahl
08-120 50 428
Xylem Inc
+468 475 64 54