OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en själgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Vi söker nu en förvaltningsassistent till Corem i Nyköping. Ansök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I rollen som förvaltningsassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för organisationens First Office anläggningar (kontorshotell) i Nyköping. Detta innebär en kombination av serviceorienterade uppgifter och administration. Du kommer bland annat arbeta med uppvisning av kontorshotell, signering av avtal, kontakt med hyresgäster samt allmänt stöd till förvaltarna i form av trivselärenden. Utöver detta kommer du ansvara för samtliga parkerings- och förrådsavtal i Nyköping, kontering av inkommande fakturor samt arbeta för att säkerställa en trivsam kontorsmiljö.
Rollen innebär en stor variation i det dagliga arbetet och vi ser att du är en person som vågar ta för dig. Den breda variationen innebär att det ofta är många bollar i luften, något som du måste trivas med för att kunna ta snabba beslut.
Arbetstiderna för denna tjänst är flexibla mellan 7-17. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning. Du kommer att erhålla en introduktion där du kommer att få skugga den person som i dagsläget arbetar i rollen.
Du erbjuds
- Ett arbete med varierande uppgifter där den ena dagen inte är den andra lik
- En möjlighet till utveckling och utökat ansvar
- Ett arbete med god gemenskap i fina lokaler
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Administrering av leverantörsavtal och kontakt med leverantrörer
* Uthyrning av kontorshotell samt visning av kontorshotellsrum
* Stöd till förvaltare i diverse olika ärenden
* Ansvara för nyckelhantering
* Ansvara för samtliga parkerings och förrådasavtal i Nyköping
* Kontera inkommande fakturor
VI SÖKER DIG SOM
- Har B körkort
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har en avslutad gymnasieexamen
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll, exempelvis kontorskoordinator
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Corem Property äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för framtiden. Företaget är idag verksam runtom i Sverige men även i New York. Läs mer om företaget på deras hemsida via länken nedan!
Om Corem - Corem Property Group
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231