Förvaltningsassistent till Corem fastigheter i Kalmar på deltid

Förvaltningsassistent till Corem fastigheter i Kalmar på deltid

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad, serviceinriktad och ansvarstagande? Då kan du vara den vi söker.

För uthyrning till Corem fastigheter i Kalmar rekryterar vi en förvaltningsassistent på deltid.

Företagsbeskrivning Corem:
Corem är ett fastighetsbolag som äger, utvecklar och förvaltar kommersiella fastigheter. Vårt fokus är hållbart ägande, förvaltning och stadsutveckling. Att skapa fastigheter för framtiden.
Med en bredd av kommersiella lokaler – innefattande både kontor, logistik och handel, har Corem ett brett kunderbjudande. Det kombineras med lokal förvaltning i egen regi, för nära kontakt med hyresgäster.
Corem finns idag I Sverige och Danmark samt i New York Geografiskt ligger tyngdpunkten i Stockholm.
Fastighetsbeståndet är väl koncentrerat, beläget i storstadsområden och tillväxtregioner. Corem besitter en unik marknadsposition på en rad orter genom stora och sammanhållna bestånd i strategiskt bra lägen.


Om tjänsten
Rollen som förvaltningsassistent innebär att du är ett administrativt stöd åt affärsenheten.

Du kommer vara ”spindeln i nätet” på affärsenheten för att serva/hjälpa samtliga medarbetare och kunder samt ansvara för dagliga uppgifter (hantering kontorsmaterial, frukost mm) på kontoret.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Bemanna ”receptionen” på affärsenheten och vara ansiktet utåt
• Nyckelhantering utlämning av nycklar och taggar
• Hantering av p-tillstånd
• Posthantering (in/utgående post)
• Skrivare/kopieringsmaskiner samt service av dessa (toner/papper mm)
• Kontorets samtliga ytor såsom kök, förråd och dylika ytor så att det alltid är helt, rent och snyggt
• Medverka och planera marknadsaktiviteter samt uppdatering/nyhetsinlägg på Corems /intranät
• Beställa lokalannonser
• Beställa frukost, kontorsmaterial etc
• Hantera Corems avtalsdatabas
• Hantera ritningar på enheten -Amax
• Upprätta parkeringsavtal mot hyresgäster och administrera dessa
• Sköta andra administrativa arbetsuppgifter som kan förekomma på enheten


Vem är du?
Som person är du social och har ett trevligt bemötande samt är bekväm i att ta ansvar. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete sen tidigare samt har god vana av arbete i Officepaketet.

Vi söker dig som är:
•Strukturerad.
•Självgående.
•Ordningsam.
•Ansvarstagande.
•Kontinuerligt ser förbättringar och nya möjligheter.


Arbetstiderna är förlagda till dagtid på vardagar. Schema bestäms i samråd med ansvariga på kontoret.

Anställningen är hos Uniflex och du arbetar som konsult hos Corem.

Uppdraget är inledningsvis 3-6 månader med möjlighet till förlängning.

Anställningen är på deltid, cirka 50%. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid eller har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, pension, annat arbete).

Om verksamheten
Vi erbjuder:
•Varierande arbete
•Flexibilitet
•Frukost på kontoret

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista
ansökningsdatumet.



Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024