OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Förvaltningsassistent kommer du att stödja förvaltningen i förekommande administrativa uppgifter inom fastighetsförvaltning. Fastighetsbeståndet utgörs av 350 bostäder samt lokaler för industri, handel och kommunal verksamhet, med en total yta om 140 000 kvm.
Service, relationer och kommunikation är centrala delar av tjänsten, då du kommer ha mycket kontakt med såväl hyresgäster som medarbetare, entreprenörer och leverantörer. Rollen innebär stor variation av arbeten.
Arbetsområden för Förvaltningsassistent:
- Ditt huvudsakliga ansvar är att stötta vår förvaltning i olika administrativa uppgifter som förekommer inom fastighetsförvaltningen
- Du ansvarar för nyckelhanteringen och är en backup till vår felanmälan
- När det behövs stöder du vår uthyrare vid till exempel ombyggnad- och nyproduktionsprojekt samt vid varumärkesbyggande aktiviteter
- Driva kundtjänst med att hantera inkommande samtal, besök samt posthantering
- Utföra utredningsarbeten
- Sköta diarieföringen i bolaget
Om Dig
För att lyckas i rollen som Förvaltningsassistent tror vi att du minst har en gymnasial utbildning med inriktning mot förvaltning eller ekonomi samt erfarenhet från fastighetsbranschen. Du har ett stort intresse för kundservice, människor och ordning och redan. Vidare ser vi gärna att du är noggrann och kvalitetsmedveten, med förmågan att se både detaljer och helhetsperspektiv. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt behärskar engelska i tal och B-körkort är ett krav.