Förvaltningsassistent till Victoria Park

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Victoria Park AB är ett börsnoterat fastighetsbolag som genom ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande utvecklar trivsamma bostadsområden på tillväxtorter i Sverige. Områdeskontoret i Markaryd ansvarar för förvaltningen av cirka 770 lägenheter som finns i Markaryd, Timsfors samt Strömsnäsbruk. Det är ett litet team som arbetar gemensamt för att utveckla och förvalta kontorets områden.

Nu söker Victoria Park efter en förvaltningsassistent med uthyrningsansvar till kontoret i Markaryd då en medarbetare går vidare till andra utmaningar.

Arbetsuppgifter

Det övergripande arbetet som förvaltningsassistent innebär att ansvara för kontakter med kunder och entreprenörer samt förvaltningsadministration.

Exempel på uppgifter är:
• Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder – alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktskrivning
• Kundtjänst i Bobutiken och telefon
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Förvaltningsadministration
• Bistå områdeschef med olika uppgifter.

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag


Formell kompetens

Utbildning inom fastighetsmäklare, fastighetsförvaltare eller motsvarande i arbetslivserfarenhet.
Behärskar Officepaketet och riktigt bra på Excel.


Din bakgrund

Som sökande har du arbetat med fastighetsförvaltning och uthyrning i någon form.
Kundarbete och försäljning är en annan möjlig bakgrund i kombination med administration och koordinerande arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen skall du vara ansvarstagande och initiativrik, en god relationsbyggare och ha en god kommunikativ förmåga. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper samt förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Provanställning / Heltid / Markaryd

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse.

Information

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut. Välkommen med din ansökan idag!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Lundqvist

Malin Richardson

Louise Öman

Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson

Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Växjö Växjö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 april 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Växjö
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Växjö, 35231

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024