OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Företagspresentation
PerformIQ söker för kunds räkning förvaltningsassistenter. Kundföretaget är en av Sveriges största privata förvaltare av bostäder och har mer än 50 års erfarenhet av att förvalta och utveckla bostäder. Företaget är placerat i hela Stockholmsområdet och vi söker dig som vill arbeta extra vid företagets kontor i Märsta, Akalla och Rinkeby. Företaget har verksamhet på flera platser i landet.
Tjänstebeskrivning
I rollen som förvaltningsassistent ansvarar du för att svara i telefon, ta emot besök, viss datorhantering, svara på frågor per telefon och email samt att hänvisa inkommande samtal till rätt person. I rollen som förvaltningsassistent kan det ibland även behövas hjälp med att sätta upp informationsblad vid företagets bostäder.
Krav på person
Som person är du flexibel och har ett stort fokus på service där du alltid vill visa din bästa sida. Du har även vana att bemöta kunder. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet från att arbeta i reception, har ett tekniskt kunnande och en säljande personlighet.
Vid en eventuell anställning kommer du ingå i en bemanningspool och ersätta ordinarie personal vid frånvaro vilket kan ske med kort varsel.
För att bli värvad som spelare till PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken aktivitet du har utövat, samt hur det har format dig som person. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du initialt kommer att vara anställa av PerformIQ men arbeta ute hos vårt kundföretag. Det finns stora möjligheter till övertagning till kund för rätt person
Start: Omgående
Omfattning: Vid behov. Finns chans till övertagning hos kund.
Arbetstid: Kontorstid mån-fre 07.30 – 16.30
Plats: Märsta, Akalla och Rinkeby
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag då intervjuer hålls löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17