Förvaltningskoordinator - Borås

Förvaltningskoordinator - Borås

Arbetsbeskrivning

Som Sveriges största privata hyresvärd tar vi hand om 38 000 familjers hem i 29 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vårt fokus är att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden, samtidigt som vi bygger fler bostäder.



Nu söker vi en förvaltningskoordinator till vårt team i Borås. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 950 lägenheter fördelat på Sjöbo och Hässleholmen. Vi är ett drivet och engagerat team om 10 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team året ut och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

Att arbeta som förvaltningskoordinator hos oss i Borås är ett aktivt och utåtriktat arbete. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa uppgifter och besiktningar. Det här är ett utmärkt tillfälle för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt. Tjänsten är en visstidsanställning på deltid.

Exempel på arbetsuppgifter

- Utföra förbesiktningar
- Fakturering
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
- Bistå uthyrare i uthyrningsprocessen
- Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
- Vara behjälplig med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet


Din bakgrund

- Meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Arbetslivserfarenhet från försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
- Körkort B samt tillgång till egen bil


Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är också viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget.

Ansökan

Du ansöker till tjänsten här på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du rekryterande chef Therese Riise på therese.riise@victoriahem.se.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse och gärna så snart som möjligt
- Slutdatum: December 2022
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Omfattning: Deltid, 50 %
- Placering: Borås

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

20 december 2024

Administratör fastighet

20 december 2024

Commercial Real Estate Specialist

Commercial Real Estate Specialist

17 december 2024