OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att jobba med siffror, är en god administratör och kanske rent av även kommunikatör som trivs med att jobba i en serviceinriktad roll?
Värdesätter du en arbetsplats med affärsinriktad atmosfär och högt till tak? Här finns möjlighet att bli del i ett spännande fastighetsbolag med en tydlig framåtanda som ständigt både utmanar och utvecklar branschen i en hållbar riktning!
Vi söker nu en engagerad och servicefokuserad förvaltningskoordinator till Castellums kontor i Jönköping. Kontoret består idag av 20 medarbetare med heltäckande förvaltningsansvar för fastighetsbeståndet i Jönköping.
Som förvaltningskoordinator hos oss ingår du i ett sammansvetsat team med erfarna och kompetenta kollegor på vårt kontor i Jönköping men har också en viktig roll och samarbete mot den samordnande ekonomifunktionen på Castellum AB.
Rollens främsta syfte är att ge ekonomiskt och administrativt stöd till den lokala förvaltningsorganisationen och bidra till att en god och strukturerad administration upprätthålls och utvecklas.
Ditt huvudsakliga fokus ligger inom ekonomiadministration där dina arbetsuppgifter bland annat innefattar genomförande av diverse ekonomiska uppföljningar och analyser, löpande leverantörsfakturahantering och att ansvara för och säkerställa att driftavräkningar genomförs. Du kommer ha stor delaktighet vid boksluts-, budget- och prognosarbete för affärsområde Jönköping.
I rollen finns möjlighet att ansvara för att koordinera Affärsområdets marknadsadministration med diverse marknadsföringsaktiviteter. Med stöd av central Marknadsansvarig kommer du att ta fram och ombesörja kundinformation och kundutskick.
Rollen innebär stor frihet under ansvar och här ges en fin möjlighet för dig som är driven och initiativrik att utmana arbetssätt och utveckla nya administrativa rutiner för att säkerställa att vi arbetar på bästa och mest effektiva sätt.
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med ekonomiadministration på ett brett plan. Du bör ha en god analytisk förmåga. Du har utbildning på minst gymnasial nivå. Meriterande om du har en för tjänsten relevant eftergymnasial eller högskoleutbildning. Har du erfarenhet av fastighetsadministration har du ett stort försprång att snabbt komma in i jobbet.
Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och lätt för att sätta dig in i nya system. God svenska i tal och skrift är en förutsättning för den här tjänsten.
Du trivs i en serviceinriktad roll med flertalet kontaktytor och där du får vara något av en spindel i nätet. Du är noggrann och strukturerad och har en god förmåga att organisera ditt arbete.
Vi ser gärna att du är framåt och initiativrik och självständigt tar ansvar för och driver på i ditt arbete. Du har ett smidigt, kommunikativt och relationsskapande förhållningssätt.
På Castellum är hållbarhet en viktig fråga och framgångsfaktor. Därför är det viktigt att du är aktiv och delaktig i att bygga kompetens inom hållbarhet för att utveckla hållbarhetsarbetet inom ditt skrå men även i Castellums affär, erbjudande och arbetssätt.
Är du vår nästa medarbetare? Varmt välkommen med din ansökan!
Castellum är fastighetsbolaget som hjälper företag att utvecklas och människor att växa. Vi finns på 14 tillväxtorter i Sverige samt i Köpenhamn och Helsingfors. Vi förvaltar och utvecklar kontor, lager, logistiklokaler och butiker. Vi har egen personal på alla lokala marknader där vi verkar, detta gör att vi kan agera med personligt ansvarstagande och snabba beslut. Det ger våra medarbetare möjlighet till delaktighet och personlig utveckling. Människor som arbetar hos oss har alla en vilja att vara med och påverka, växa och vara en del av en positiv företagskultur. Inom Castellum har vi olika kompetenser, dock arbetar vi alla mot samma vision: ”En värd bortom det förväntade” – med personligt ansvar och enkla vägar mellan kunden och oss.
Vi värdesätter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund och perspektiv.