OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Nu söker vi en förvaltningskoordinator till vårt team i Göteborg. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret och i våra fastigheter.
Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av cirka 1800 st lägenheter belägna i Lövgärdet, Kållered samt Bergsjön. Teamet består av 17 personer med olika roller såsom områdeschef, fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare, fastighetsskötare, miljövärd och bocoach. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och utvecklas tillsammans med oss!
Om tjänsten
Arbetet som förvaltningskoordinator aktivt och utåtriktat. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa och tekniska uppgifter i och kring våra fastigheter. Det här är en roll för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Hantera miljöförvaltningsärenden
- Löpande kontakt med entreprenörer och hyresgäster
- Beställningar samt uppföljning av ärenden
- Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
- Hantera beställningar av ROT i samråd med förvaltare
- Hantera tillvalsprocessen i samråd med förvaltare
- Ansvara för in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Hantera ärenden avseende vattenläckor, bränder m.m.
- Kvalitetssäkra städningen och yttre skötseln
- Stötta övriga teamet i arbetet med SBA
- Stötta områdeschef och förvaltare med administrativa och tekniska uppgifter
- Genomföra underhållsbesiktning i samråd med förvaltare
- Tillsammans med övriga teamet bidra till att utveckla bostadsområdet och våra sociala kontakter
Din bakgrund
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom förvaltning, administration, kundtjänst, eller liknande. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Som person är du flexibel, strukturerad och affärsmässig. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi erbjuder dig
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Övrig information
- Start: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Göteborg
- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Toni Delen på toni.delen@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!