Förvaltningskoordinator till Norrköping

Förvaltningskoordinator till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Vi är en av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit - tack vare våra medarbetare. Victoriahem tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vårt fokus är att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden samtidigt som vi bygger fler bostäder.

Nu söker vi en förvaltningskoordinator till vårt team i Norrköping där vi förvaltar ca 2400 lägenheter. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Vi är ett drivet och engagerat team om med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

Arbetet som förvaltningskoordinator är ett utåtriktat jobb. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa uppgifter och besiktningar. Det här är en roll för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Utföra förbesiktningar
- Fakturering
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
- Bistå uthyrare i uthyrningsprocessen
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Vara behjälplig vid in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet


Din bakgrund

Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom försäljning, kundtjänst eller liknande. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.

Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet och i synnerhet Excel, samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.

B-körkort samt tillgång till egen bil är ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Norrköping
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen


Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2022
  • Ansök senast: 3 mars 2023

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024