OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoria Park utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. I vår hållbara förvaltning rustar vi upp och renoverar på lång sikt samtidigt som vi bygger fler bostäder, men framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.
Vi finns i 14 städer med 16 800 hyreslägenheter och över 200 medarbetare. Och vi växer.
Vårt fastighetsbestånd i Karlskrona består av 1400 lägenheter belägna i Trossö, Galgamarken, Annebo, Kungsmarken, Lyckeby, Rödeby och Jämjö. Vårt kontor och gemensamma arbetsplats ligger på Drottninggatan 16. Vi är ett drivet och engagerat team om 16 personer med olika roller såsom fastighetstekniker, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team under 6 månader och utvecklas tillsammans med oss!
Om tjänsten
Att arbeta som förvaltningskoordinator hos oss i Karlskrona är ett aktivt och utåtriktat arbete. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta våra förvaltare med administrativa uppgifter och besiktningar. Det här är ett utmärkt tillfälle för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt. Tjänsten är ett vikariat på heltid som sträcker dig fram till årsskiftet.
Exempel på arbetsuppgifter
- Utföra förbesiktningar och besiktning vid avflyttning
- Fakturahantering
- Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter
- Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
- Hantera störningsärenden och klagomål
- Bistå uthyrare i uthyrningsprocessen
- Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
- Vara behjälplig med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Representera Victoria Park lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
Din bakgrund
- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Arbetslivserfarenhet från försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
- Körkort B
Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget.
Ansökan
Du ansöker till tjänsten här på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du rekryterande chef Elna Omanovic på elna.omanovic@victoriapark.se, alternativt HR på katarina.bjornstrom@hembla.se.
Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse och gärna så snart som möjligt
- Slutdatum: December 2021
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Omfattning: Heltid
- Placering: Karlskrona