OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som förvaltningsledare/produktägare hos denna kund i Stockholm har du nära samarbete med verksamheten och förstå behoven och driva området både inom utveckling och förvaltning.
Kortfattade arbetsuppgifter:
Driva Life Cycle Management aktiviteter mot leverantörer.
Olika förvaltningsaktiviteter kopplat till området, revision och säkerhetsfrågor.
Delta i projekt som mottagande produktägare.
Dagliga samarbeten med verksamheten, servicedesk och leverantörer.
Prognosarbete och fakturauppföljning.
IT-verksamheten är outsourchad, så du kommer jobba nära kundens leverantörer dagligen.
Kompetenskrav/erfarenheter som du behöver ha för att kunna utföra detta uppdrag:
Erfarenhet att vara produktägare och van att driva sitt område utifrån de behov som verksamheten har.
Jobba självständigt och visa på driv och nyfikenhet kopplat till verksamheten.
Svenska och engelska i både tal och skrift.
Erfarenhet av förvaltning inom IT/Hårdvara.
Van att jobba i Teams.
Meriterande med retail erfarenhet
Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.