OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Din roll som förvaltningsprojektledare/utredare innebär att planera, leda och koordinera anläggningsförvaltnings förberedelsearbete för att ta över ett av kundens projekt från ett projekt till förvaltning.
Arbetet består bland annat av att leda interna resurser och vara anläggningsförvaltnings kontaktperson.
Arbetsuppgifter:
- Planera, leda och koordinera anläggningsförvaltnings förberedelsearbete för övertagande av tunnel i förvaltning.
- Kravställa behov för framtida underhåll.
- Definiera hur ofta underhåll behöver ske.
- Upprätta förfrågningsunderlag/kontrakt för upphandling av underhåll.
- Handla upp underhåll för tunneln.
- Introducera upphandlad tunnelunderhållare till anläggningen. Utbilda, ordna accesser och ta fram rutiner.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 5 års erfarenhet kopplat till arbete med Stam- eller regionnät.
- Minst 5 års erfarenhet av projektledning.
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat åt en myndighetsorganisation.
Utbildning:
-
Högskole- eller civilingenjörsingenjörsexamen, gärna inom elektroteknik eller elkraft alternativt motsvarande erfarenhet förvärvad så som beställaren hos kunden bedömer likvärdig.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års erfarenhet av arbete inom en eller åt en förvaltningsorganisation.
Önskemål om personliga egenskaper:
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga.
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning.
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation.
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende.
- Arbetar självständigt och målinriktat.
- Förmåga att arbeta i grupp.
- Trygg ledare.
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström