OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tornberget är ett av Haninge kommun helägt fastighetsförvaltningsbolag med huvuduppdrag att äga och förvalta kommunala verksamhetsfastigheter såsom skolor, förskolor, äldre- och omsorgslokaler, idrottsanläggningar.Antalet medarbetare är ca 100 st.
Arbetet innefattar bland annat att ansvara för våra arkiv, att vara sekreterare för vår VD och styrelse, att administrera våra kontakter med hyresgäster samt i övrigt vara behjälplig med de administrativa arbetsuppgifter som fastighetsförvaltning innebär.
Lämplig bakgrund till tjänsten är relevant utbildning, några års erfarenhet som sekreterare, kunskap om arkivhantering och sekretesslagar.Erfarenhet från fastighetsförvaltning och/eller offentlig förvaltning är meriterande.God samarbets- och initiativförmåga, självständighet, servicekänsla, organisationsförmåga och datorvana är en förutsättning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef José Castillo
08-606 84 26
Servicechef Michael Güngör
08-606 86 37
Johanna Lindstedt
08-7642532
Tomas Löfgren
+4687642585
Enhetschef, förvaltning Robin Lindberg
08-606 90 00