OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Locum i Stockholm står inför en spännande framtid och söker nu en ansvarsfull förvaltningsstrateg till Stockholm. Arbetsklimatet hos Locum kännetecknas av att medarbetarna har en central roll och hög delaktighet i beslut som rör verksamheten. Här får du dessutom möjlighet att arbeta tillsammans med härliga och kompetenta kollegor. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!
Ditt uppdrag som Förvaltningsstrateg
I ditt uppdrag som förvaltningsstrateg har du ett helhetsansvar för att leda och driva övergripande förvaltningsfrågor på en strategisk och långsiktig nivå. En viktig del i tjänsten kommer handla om att agera projektledare för ett antal projekt och processer inom förvaltningsledning och utvecklingsfrågor. Du ansvarar även för att processleda fastighetsförvaltarna och genom din tidigare erfarenhet inom fastighetsförvaltning hitta olika sätt att effektivisera arbetet mellan de olika förvaltningsområdena. Som förvaltningsstrateg i Stockholm erbjuds du en utvecklande och rolig tjänst, samtidigt som du får möjligheten att vara en del av utvecklingen av Locum. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden: Ansvar för och driva tilldelade övergripande strategiska förvaltningsfrågor
Agera projektledare
Utveckla hyresavtal och vidareutveckling av förvaltningsprocesser
Delta i det strategiska processarbetet och arbetet med ständiga förbättringar
Leda och samordna utsedda arbetsgrupper i syfte att genomföra förbättringsförslag och implementera dessa
Samordnar förvaltningsrapporter
Medverka till utveckling inom arbetsområdet och medverka i interna utvecklingsprojekt och delta i andra utvecklingsprojekt tillsammans med andra verksamheter inom Region Stockholm
Vem är du?
Locum lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos Locum och lyckas i rollen som förvaltningsstrateg är det viktigt att du är självgående som person och att du är mål- och resultatinriktad. En viktig förmåga för att lyckas i rollen är att växla mellan olika uppdrag och hålla deadlines samt kunna motivera övriga kollegor. Du trivs i en dynamisk miljö, motiveras och får energi av att lösa komplexa problem samt att driva dina processer och projekt enligt Locums uppsatta rutiner. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och är alltid tydlig i din kommunikation. Du delar Locums värderingar och ledord och är en person som tycker att det är kul att gå till jobbet!
Kompetensprofil Universitets- eller högskoleutbildning inom relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
Minst fem års erfarenhet inom fastighetsförvaltning
Erfarenhet av att leda projekt, processledning och processutveckling
God vana från fastighetsförvaltningssystem, Locum använder Faciliate
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
Kontaktuppgifter och ansökan
Befattningen är säkerhetsklassad och säkerhetsprövning inklusive registerkontroll hos Säpo genomförs i slutskedet av rekryteringsprocessen. Här kan du läsa mer om vad detta innebär:
https://www.sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/personalsakerhet.html
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Locums räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Locum. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Frida Lundqvist på telefonnummer: 073-526 33 29 eller via e-post: frida@isakssonrekrytering.se.
Vi ser fram emot din ansökan via vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus